GOOLE ADS

(GOOLE ADS)  Arama Motoru Pazarlaması Nedir?

Eski adıyla Google Adwords, Yeni adıyla Google Ads marka veya işletmenize internet üzerinden yeni müşteriler edinmeniz için geliştirilmiştir. Google ADS Google arama sonuçlarında, iş ortağı sitelerde veya Youtube’da reklamlarınızı göstermenizi sağlayan bir online pazarlama aracıdır.

Google ADS dijital reklam sayesinde, firma ve markanız için reklam verebilir hizmetlerinizi ve Satışlarınızı katlayabilirsiniz.

Google Adwords reklamları ile siteniz ve sektörünüz ilgili aramalarda üst sıralara taşınır bu reklamlar sayesinde marka veya işletmenizi birçok potansiyel müşteriniz görerek sizin ile etkileşime girerler, bunun yanında Adwords reklamları size detaylı müşteri hedefleme imkanı da sağlamaktadır

Ürün ya da hizmetinize ihtiyacı olan kullanıcılar arama yaptığında onları satın almaya hazır oldukları an hedefleyen reklamlar oluşturmanıza olanak sunar.

Reklam Bütçenizi Kendiniz Belirleyin.

Reklam bütçenizi istediğiniz tutarda istediğiniz süre içerisinde harcanacak şekilde ayarlayabilirsiniz.

Google reklamları fiyatları o an ki hedef kitle ve kelimenin rekabet durumuna göre belirlenmekte olup minimum teklif tutarı ile Google’da reklam verebilirsiniz. Reklam bütçenizi belirlerken sizin için sektör ve rakip analizinizi yaparak dijital reklamlar için harcamanız gereken minimum reklam bütçenizi belirlemenizde de size yardımcı oluyoruz.

Müşterilerinize Nasıl Ulaşmak İstediğinizi Seçin!

(GOOLE ADS)  Müşterilerinize Ulaşmanın En Hızlı Yolu.

Web sitenizdeki ürün veya hizmetlerinizle ilgilenen müşterilerinize ulaşmak için; birçok reklam kampanyası, reklam kurgusu ve reklam modeli yer almaktadır. Bunların en çok kullanılan reklam modelleri ise:

  • Arama Ağı İçin Metin Tabanlı Reklamlar
  • Alışveriş Reklamları – Google Reklamları Sonuçları
  • Web Sitelerindeki Grafik Görüntülü Reklamlar
  • Banner Reklamları
  • Görsel ve İşitsel Reklamlar ( YouTube Video Reklamları )
  • Uygulama İçi Mobil Reklamlar

WEB ETKİLEŞİMİ

  • İnternet siteniz üzerinden yapılan satışlarınızı arttıralım
  • Müşterilerinizin web siteniz üzerinden işlem yapmasını, form doldurmasını sağlayalım. 

MAĞAZA ZİYARETLERİ

  • Müşterilerinizi gelişmiş kurgular ile fiziki mağazanıza getirelim.
  • Web sitenizden ürün bakan kişiler ile mağazadan ürün satın alanlar arasında ki takibi kuralım.

TELEFON ARAMALARI

  • Satışlarınızı telefon ile alıyorsanız, susmamasını sağlayalım.
  • Telefon ile aramadıktan sonra sipariş veren kullanıcılarınızın hareketlerini ölçümleyelim!

UYGULAMA KULLANIMI

  • Kullancıların uygulamanızı keşfedip indirmesini sağlayalım.
  • Kullanıcıların uygulamanızı yaşam boyu kullanımlarına devam etmelerini sağlayalım.

Google Ads ile Çalışma Süreçlerimiz

Anahtar Kelimeleri Belirleme

Öncelikle firmanıza ait anahtar kelimeleri analiz eder, tıklanma olasılığı, rekabet durumu gibi bilgileri raporlarız. Bu çalışma sonrasında her bir kelime için bir tıklama başı teklif belirleriz. Çok titiz çalışıp, her bir kelime için ayrı fiyatlar belirleriz.

Günlük Bütçe Belirleme

Reklamlarınızı en etkili şekilde sunmak için günlük bütçenizi belirleriz. En az bütçe ile en fazla ziyaret almanız için gerekli optimizasyonları sağlarız. Sürekli gözlem ve iyileştirme ile Google Ads çalışmalarımızı sürdürürüz.

Reklamın Gösterileceği Lokasyon Seçimi

Firma profilinize göre reklamlarınızı yerel ya da tüm Türkiye olarak belirleriz. Burada önemli olan size en yüksek dönüşü sağlamaktır.

Reklamların Hazırlanması

Metin reklamlarınızı en optimize edilmiş, kalitesi yüksek olacak şekilde ayarlarız. Tek bir reklam ile değil birden fazla reklam ile çalışmalara başlarız ve daha etkili olan reklamı kullanmaya ve ona alternatifler üreterek daha yüksek verim almanızı sağlarız.

Sürekli Gözlem ve İyileştirme

Reklamlarınızı sürekli olarak inceleriz, günlük bütçenizi dengeler anahtar kelimeleriniz için oluşturduğumuz teklifleri size 1 kuruş dahi fazla harcatmamak adına devamlı kontrol eder ve iyileştiririz. Günlük olarak negatif kelime takibi yapar, gereksiz tıklama almanızın önüne geçeriz.

Örneğin muhasebe programı kelimesi üzerine reklam verdiniz… Amacınız size ait muhasebe programının insanlar tarafından görüntülenmesi ve bu programı onlara satmak. Fakat ücretsiz muhasebe programı kelime öbeği ile tıklama aldığınızı varsayın…

Ya da benzer şekilde muhasebe programı eğitimi kelime öbeği sizinle alakalı değildir… Bu tıklamalarda bütçeniz boşa harcanaktır. Bu örneğe bağlı olarak “ücretsiz” ve “eğitimi” kelimesinin negatif kelimelere eklenmesi gerekliği ortaya çıkar. Bu ve benzeri negatif kelimeleri günlük takip ederek listenize eklemeniz size ciddi bir maddi tasarruf sağlar. Bu süreci de sağlıklı olarak profesyonel bir Google Ads ajansı ile çalışarak sağlayabilirsiniz.

 Alışveriş reklamları ise şu anda e-ticaret siteleri için en yüksek yatırım getirisi (ROI) olan reklam modeli olup, Google alışveriş reklamlarınızı ürün bazlı optimize ederiz. Binlerce ürününüze özel teklifler vererek en yüksek ciro getiren ürünlerinize odaklanırız.

İşletmenize özel Google Reklam modelleri çözümleri için bize ulaşın!

SCROLL UP